استاندار هرمزگان در آیین افتتاح بازارچه ملوانی جزیره هرمز:

توسعه گردشگری و تجارت در این جزیره در دستور کار است 



استاندار هرمزگان گفت: توسعه تجارت از جمله ته لنجی، صیادی، گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های شهری مناسب در این جزیره در دستور کار است.
 
به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی امروز جمعه سوم دیماه در آیین افتتاح بازارچه ملوانی جزیره هرمز، عنوان کرد: مردم جزیره هرمز، شهدای بسیاری را در راه دفاع از ایران اسلامی تقدیم نموده‌اند و ما وظیفه داریم به این مردم بزرگوار ادای دین کنیم.
وی با اشاره به دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه ویژه به مردم هرمز و تلاش در جهت پیشرفت این جزیره، ادامه داد: برای ما تکلیف است که در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
استاندار هرمزگان به برگزاری جلسات ویژه برای پیگیری و بررسی مسائل جزیره هرمز اشاره کرد و افزود: حتما مسائل جزیره هرمز را بسیار بیشتر پیگیری خواهیم کرد و توسعه تجارت از جمله ته لنجی، صیادی، گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های شهری مناسب در این جزیره در دستور کار است.
وی تاکید کرد: تلفیقی از  گردشگری و تجارت در قالب بازارچه های تجاری و گردشگری مد نظر جدی قرار گیرد تا به رونق اقتصادی و توسعه منطقه بیانجامد. 
دوستی تصریح کرد: پیشرفت توأم با عدالت مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری باید در جزیره هرمز تحقق یابد و مردم هرمز باید در پیشرفت این جزیره نقش محوری داشته باشند.
وی گفت: بهترین امکانات باید در این جزیره ایجاد شود اما مردم باید در این پیشرفت نقش محوری را داشته باشند و از این پیشرفت و توسعه بهره‌مند شوند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش رفع مشکلات اسناد مالکیت مردم در سطح استان و همچنین جزیره هرمز، اقدام ویژه انجام می‌دهیم و سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم داشت.
دوستی با اشاره به توانمندی‌های بخش گردشگری در جزیره هرمز، اظهار کرد: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری قطعا اقدام لازم را انجام می‌دهیم و در جذب سرمایه‌گذاری نیز با ارائه تضامین دولتی، تلاش می‌کنیم کمک بزرگی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بانوان جزیره هرمز از نظر هنر و صنایع دستی مخصوص این جزیره کارهای بزرگی انجام داده‌اند، گفت: بخش بسیاری از اقتصاد هرمز بر دوش بانوان بزرگوار این جزیره است که نقش ویژه‌ای در جهت پیشرفت و تحول جزیره هرمز دارند و اشتغال بانوان در این جزیره مورد توجه قرار می‌گیرد.
بازدید از پروژه های گردشگری و عمرانی جزیره هرمز، دیدارهای مردمی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح بازارچه ملوانی، بازدید از محلات قدیمی و بافت فرسوده هرمز، شرکت در نمازجمعه، بازدید از اسکله هرمز ، بررسی وضعیت امکانات شهرداری و چند طرح دیگر از اهم برنامه های استاندار در این روز بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها